W naszym sklepie każdy kupujący ma możliwość odstąpienia od umowy w terminie do 14 dni od odebrania zamówienia.
W tym celu należy przesłać na adres mexpo@mexpo.pl wiadomość z wolą odstąpienia od umowy powołując się na numer odpowiedniego zamówienia. Wiadomość powinna być wysłana z adresu email podanego przy składaniu zamówienia.
Po potwierdzeniu otrzymania wiadomości przez Mexpo należy spakować i wysłać na własny koszt ubezpieczoną przesyłką kurierską towar podlegający zwrotowi na adres Dostawcy, tj. Mexpo Sp. z o.o., Pułaskiego 8, 81-368 Gdynia – załączając kopię wiadomości email z oświadczeniem o woli odstąpienia od umowy. Wysyłki należy dokonać niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od przesłania oświadczenia z wolą odstąpienia od umowy.
Zwrot pieniędzy
Koszty zakupu pomniejszone o koszty dostawy zwracamy w terminie do 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że pisemnie wyraziliście Państwo zgodę na inną formę zwrotu (np. przelew na wskazane konto). W każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Uwaga – niektóre towary i usługi mogą być wyłączone spod prawa do zwrotu. Lista tychże znajduje się w naszym Regulaminie.
Reklamacje i skargi
Jeśli jesteście Państwo niezadowoleni z obsługi w naszym sklepie prosimy o kontakt z szefem działu obsługi pod adresem mexpo@mexpo.pl
Jeżeli zakupiony towar jest wadliwy możecie Państwo skorzystać z uprawnień wynikających z rękojmi, a także – w przypadku towarów podlegających gwarancji – z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
Reklamacje prosimy kierować e-mailem na adres mexpo@mexpo.pl l lub listem poleconym na adres Sprzedawcy.
Do Państwa żądania ustosunkujemy się w terminie 14 dni. W przypadku uznania przez nas Państwa roszczeń niezwłocznie przystąpimy do usunięcia wady.